sâmbătă, 23 iulie 2011

Diabetul zaharat si apa alcalina


Unul dintre cele mai importante lucruri pe care il puteti face in prevenirea si tratarea diabetului este acela de a alcaliniza organismul pentru echilibrarea PH-ului, de a stabiliza nivelul zaharului din sange, de a reduce excesul de greutate si de a energiza astfel intregul corp.
Cercetarile din Japonia, Rusia şi alte ţări arată că apa alcalina este un războinic eficient in lupta impotriva diabetului zaharat. Apă alcalină este bogata in hidrogen activ şi, prin urmare, poate duce la vindecare. Pacientul cu diabet zaharat va suferi deseori de o piele uscată, lipsa de energie şi de ulcer. Apa restructurata pentru a creşte prezenţa alcalina serveşte ca un antioxidant. Atunci când e introdusa intr-un plan nutriţional, pacienţii răspund remarcabil la acest tratament.
Apă alcalină s-a dovedit benefica în tratamentul diabetului zaharat in multe tari din est. În Japonia, doctorii cer pacienţilor sa bea aproximativ 9 - 10 pahare de apa alcalina ionizata pe zi. Ionii grei de oxigen din apă combat eficient radicalii liberi din organism. Odată ce radicalii liberi sunt eliminati , organismul uman începe să răspundă la apa vie alcalina.
Apă alcalină, în esenţă, scade dimensiunea moleculelor în organism, crescând în acelaşi timp hidratarea. Apa, de asemenea, ajuta circulaţia sanguină. Diabetul zaharat este cauzat de incapacitatea pancreasului de a produce insulină în mod adecvat. Revistele japoneze medicale spun ca disfunctia pancreasului la pacienţii cu diabet zaharat se datoreaza prezenţei radicalilor liberi. Apă alcalină, scriu revistele, este un agent natural în inversarea efectelor acestor radicalilor liberi.


Diabetul de tip I
"Cu 15 ani in urma am fost diagnosticat cu diabet de tip I si am facut tot ce mi-a stat in putinta sa-mi controlez glicemia. De asemenea, am avut periodontita de aproape 2 ani. In 24 de ore dupa ce am baut apa Kangen, am observat ca am mai multa saliva in gura (gura uscata este un lucru foarte obisnuit la diabetici). Dupa 2 luni mi-am vizitat dentistul si mi s-a spus ca periodontita a disparut. Pe parcursul a pAtru luni am fost in stare sa-mi scad insulina cu 68%. Sunt in stare acum sa fac lucruri pe care nici nu mai visam sa le mai fac vreodata. Apa este fantastica!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu